Saturday 30 October 2010

SI GAGAH PERKASA

  
salam

waktu ini..aku memang sedang sangat keserabutan..final exam yang sangat2 menakutkan dan ujian hidup yang membuat kan aku semakin matang dan semakin dekat pada yang mencipta..aku tak pernah mengeluh dengan ujian yang aku lalui waktu ini..ya..tuhan sayang aku..sebab tu dia beri aku kesakitan ini disaat genting begini..

tahun lepas..aku sedang SPM dan waktu itu juga aku kehilangan ahli keluarga aku..menggigil-gigil aku jawab exam add math sebab teringat jenazah yang terkujur di rumah..waktu ini pula..saat aku sebok hadapi final exam , sekali lagi aku di uji aku disaat aku sedang gigih kejar kejayaan..aku hilang kekuatan..aku bukan kecewa bercinta..tak..

aku sedang cuba gagah se gagah gagah nya..aku ada kawan2..aku ada keluarga..yang paling  penting , aku ada ALLAH..mungkin ada hikmah disebalik ujian yang aku lalui waktu ini..aku cuba buat yang terbaik untuk exam ni..aku cuba hilang kan kecelaruan hati aku ni..ALLAH tahu yang terbaik untuk aku..






0 0 orang balas surat: