Saturday 14 February 2009

HARI KEKASIH...MESTI KE???


ahaaa..
hari nie hari sabtu
hari nie aku rasmikan blog aku
hari nie bersamaan 14 febuari
hari nie hari kekasih !!!
(berape banyak hari nie haaa)
hei..hei..korang mesti ke sambot hari nie??macam korg sambot besday korg tu..mcm korg ingat hari merdeka tu..??mesti ke??
dalam islam kan larang kita sambut ari nie..
hoi..ni bukan aku yang pandai pandai cakap eh..
kat sekolah aku(aku kecik ag howkeyh!!)pagi2 buta datang sekolah je dah ramai yg sebok dak bace kertas yang ustaz kitorg bagi..
"HARI KEKASIH ITU HARAM"
bukan aku cakap..ustaz aku..aku ulang lagi...USTAZ AKU!!paham??
buat ape korang nak ingat tarikh ni..
bukan masok dlm buku sejarah form 5 pon (eh..eh..)
pada aku..setiap hari adalah hari kekasih
setiap hari mesti ade kasih sayang
tak semestinya tunggu hari ni baru korang nk ckp I LOVE U..memang nak kene sepak laju laju la..
setiap hari boleh cakap
okey pakcik..makcik..abang..kakak..adik..
mari kita sama sama buat sepandok
"KAMI ANTI RASUAH"
(ape ko merepek ni bengong!!)








0 0 orang balas surat: