Tuesday 8 March 2011

KITA TAK FAHAM APA YANG DIA RASA

nak hadapi kehilangan orang yang kita cinta bukan sesuatu perkara yang mudah . kita hanya mampu kata "sabarlah kawan" sedang kan kita tak tahu macam mana sakit and beban yang kawan kita tu tanggung . emm

ekceli tadi tengah sebok buat asigment marketing ngan gha bahar and dayah . sambil-sambil tu cuci otak dengan berfacebooking . terbaca status kawan GF schoolmate gha bahar . sedih wehh . memang sentap lah tengaok wall budak perempuan tu .  

putus cinta memang teramat sakit rasanya kan . bukan senang kita nak lupa orang yang pernah wujud dalam hati kita . orang yang selalu hiasi hari-hari kita . orang yang selalu jadi teman kita setiap masa , bagi kita kata semangat ,bagi kita kasih sayang , cinta , orang yang selalu jadi kan setiap hari kita indah . bayangkan lah kita hilang orang tu dalam hidup kita . macam mana kita nak mula kan hidup baru tanpa kehadiran diri dia . SUSAH WEHH .

aku cuba faham apa yang perempuan tu alami . lelaki yang dia sayang and cinta pergi bertemu PENCIPTA buat selama-lamanya . sampai hari ni dia terus post dan post dan post di status lelaki untuk  tu walaupun hakikat nya lelaki tu tak akan baca and lelaki tu dah pergi buat selamanya . kalau hubungan baru 3 bulan takpe jugak , ni dah 3 tahu lebih!!! wehh hati mana yang tak menangis . kalau aku kat tempat dia mungkin aku dah betul-betul jatuh . susah nak terima keadaan macam tu . CINTA tu gila kan!! bukan gila sebab apa , tapi gila sebab boleh buat diri kita ni hilang pertimbangan . memang orang sekeling akan suruh diri kita kuat hadapi dugaan ni , tapi bukan mereka yang rasa .

HANYA ORANG YANG PERNAH LALUI SAAT SEPERTI INI SAJA YANG TAHU BERTAPA MAHA HEBAT NYA DUGAAN ITU 


p/s : al-fatihah untuk arwah Ahmad Rizaudin

0 0 orang balas surat: