Sunday 24 July 2011

kalau dah gelajoh . aku memang lagi comel =)

maka ramai lah mulut yang di luar sana mengkeji tajuk entry aku . perasan diri comel . ehhh mesti lah . sape lagi yang nak puji diri sendiri kalau bukan diri kita sendiri . yessszaaa !!

exceli aku buat buat lupa yang sepatutnya hari ni aku dah kena balik UiTM . really sh** kau tahu . sumpah aku tak suka balik Uni . kebosanan tahap keppompon yang tak boleh nak menetas . ciss !!

susah gila nak tinggal kan rumah . lagii lagiiii sekarang ni tengah musim buah . macam macam buah aku boleh melantak dekat rumah dengan riang gembiranya . semua buah ni hasil titik peluh arwah atok aku . yelah , berbakti pada tanah maka dapatlah hasilnya . tapi sekarang hasil dah kurang . dah tua tua semua pokok pokok buah kat sini . hebatt atok . tinggalkan hasil yang superb soodaappp!!
muka annoying yang mintak kena campak durian =.=


saje nak menampakkan ketebalan isinya . cehh


nikmat ke gelojoh ?

duduk kampung memang ohsem ! annoying gila tengok budak budak yang perasan banda sangat tu . kalau kat Uni ni , budak budak banda terlalu bangga sangat dengan diri dorang . ehh kesah pulak aku kan .

dah nak sambung melantak durian
babai !

0 0 orang balas surat: