Thursday 4 August 2011

Siapa Kenal Aku . Sila Angkat Kening Macam ni ^__^

bagus anak anak . ni bukan tiru gaya usop wilcha . ni gaya Ainin Suraya .memang entry ni akan membuat kau rasa macam nak cepat cepat bla dari belog aku . entry pereasan pames ye sayannggg. diulangi . entry perasan pemes .



aku ni kadang kadang rasa macam nak jadik macam datok siti . mana mana pegi semua orang kenal . tapi sejak sejak dia kawin dengan datok K and sejak sejak dia pakai apejadah haram pembalut rambut tu . ciss terasa amat annoying pulak kat dia . terus cepat cepat delete hasrat nak jadik pames macam dia .

lepas tu teringan pulokk nak jadik macam Lisa Surihani tu . dah lah cantik , pandai pulak tu . memang superb best lahhh . tapi bila denga dia sebot 'R' terasa macam kena pegi sekolah tadika balik . macam mana bole pelat ni kaka chantekk =.="

ahhhh . persetankan semua tu !! *setan dah kena gari lah =.=* . jadi diri sendiri kan senang . tak payah nak pening pening . tak payah sebok sebok nak tiru macam Hanis Zalikha yang sempoi gila pegi kelas . *ehhh pahal budak budak Uni ni teruja gila haa tengok Hanis Zalikha tu* . tak payah nak seksa diri ikot gaya Hanna Tajima*betol ke aku eja* . kan senang kau jadi diri kau sendiri . 






panjang betol mukadimah . straight to the point kan senang . semudah makan cekodok cecah budu *aikkk =.=* . ekceli aku rindu gila dengan zaman sekolah . aku dulu nakal . suka gila tido dalam kelas . lagi lagi kalau subjek yang suruh aku dengar and baca . haisshhh . lemau gila !!


dulu dekat sekolah menengah , orang panggil aku GAGAH PERKASA . biasalah kalau dah duduk kat asrama tu macam macam gelaran ada . annoying gila !! paling magkok lagi , dorang tak tahu nama betol aku . cehh main sedap kau panggil aku gagah ae . Ainin Suraya kau tak kenal =.= " . ekceli sampai sekarang aku tak tahu sebab apa aku boleh dapat nama tu . and sebab nama tu jugak ramai orang kenal aku . boleh lah rasa pames siket macam Datok Siti tu *lempang* .



ingat kan bila dah tinggalkan zaman sekolah , dah tak ada lagi panggilan tu . tapi cehhhh . ada jugak mangkok ayonn ex-hostelmates aku kat UiTM ni . nasib baik kau dah jadik abang senior aku kat sini . kalau tak aku dah campak kau dari tingkat atas bangunan kayang tuh =.=" . *bulan pose !bulan pose ! kawal napsu marah wehh*



rasanya tak perlu aku nak merapu panjang panjang kat sini. zaman sekolah je aku pemes . tak payah nak perasan yang budak budak dekat Uni ni kenal aku macam diorang kenal si Hanis Zalikha *terasa macam nak pegi kolej suluk belingkong lah pulokk skodeng si Hanis buat apa . kehkeh* dah dah . seruan asemen yang belambak gila tu dah datang . malam ni tido maka esok pagi akan bangun dengan keliling mata yang hitam . boleh jugak digelar AININ SURAYA SI PANDA . cehhh =.=


nak pegi menguji otak buat asemen satistics
kbhai



0 0 orang balas surat: