Monday 20 December 2010

BBQ TIME!!!!!


kalau dah duduk kat rumah ni kan..memang aku kena simpan lah nafsu aku nak kurus ni..mana tak nya..ibu aku masak memang tersedap kat dunia..cuti2 sem ni je la aku nak makan sepuas-puas dan selahap-lahap nye..haha..kalau aku dah balik UiTM tuu..takde makna nya aku nak makan sedap2..memang makin kurus lah aku duduk sana..



oleh kerana cuti sekolah ngan cuti sem dah nak melabuhkan tirainya *chewahh*..ibu tercinta dengan gigihnya sediakan segala bahan2 nak buat BBQ untuk anak2 nya yang sentiasa kebulur je nie..akak gemok aku dengan kerelaan hati nya dok tumbok rempah yang nak buat perap ayam ni..aku??tolong kupas bawang je..hehe



* tuan belog sedang gigih memanggang ayam..eh..membakar ayam..ala BBQ tu laa*


lepas magrib je terus ayam ni selamat di BBQ kan..eh..(betol ke ayat aku nie)..
peloh2 uoollss aku dok berperang dengan hawa nafsu kepanasan ni..kau reti makan mana tahu seksa yang aku tanggung(sangat poyo di sini)..sampai terbakar lemak2 aku..(sila jangan percaya)..




kakak gemok aku (eh gemok ke..hehehe) yang paling gigih nak buat BBQ ni..aku main2 je..haha..time2 macam ni lah aku nak kerah keringat dia..kalau tak bila lagi nak buat kan.. nanti kalau masing2 dah sebok kuliah and adik2 aku dah sebok sekolah..memang susah lah nak jumpa..aku and akak2 aku dah dok jauh..adik2 aku pulak dok kat hostel,cuti panjang je la yang dapat jumpe..time tu lah aku boleh dera diorang..haha *gelak syaitoonnn*




tiap tahun kitorg memang wajib buat BBQ..tak payah la nak tunggu hari ibu ke..hari ayah ke..hari lahir ke..hari mati ke(eh...eh..)


wajah tuan belog yang sangat puas ibarat baby mendapat susu ibu nya (wahh..hebat betul perumpamaan aku)..harus berterima kasih pada cikgu BM aku nie!!


sekarang aku dah kurus okie..aku ulang lagi..aku dah kurus..KURUS!!! sejak2 duduk dekat UiTM ni aku dah tak boleh nak melantak je..mane ada dapor yang aku nak terjah..harapkan kedai lalat dengan unimart yang mahal tu je laa nak lepaskan nafsu kebulo aku ni..elok2 berat aku 52kg sekarang tinggal 46kg(kau tak payah nak buat2 tekejut la weyhh)..akak2 and adik2 aku sangat menyampah dengan kekurusan aku..haha..jap..jap..dah duduk rumah satu bulan setenagh ni berapa haa berat badan aku..tak timbang lagi laaa wei...kompom berat aku naik berkilo-kilo-kilo-kilo-kilo-kilo-kilo-kilo..*haish..berape banyak kilo daa*

baik abang kacak..kakak gojes..adek comey sekalian..
karanagan bahasa pujambi aku dah siap
cepat bagi markah!!










0 0 orang balas surat: