Tuesday 14 December 2010

DANIAL BEGO VERSI KAMPONG..OH!!

haish..
aku rasa nak terjerit2 lagi waktu ni..geli uoolss..masih terbayang2 lagi apa yang aku tengok petang tadi..tengah syok2 aku ukor jalan kampung ngan akak gemookk aku..tengah sedap2 lepas kn gian merempit naik skuter keliling kampung ni sebelum cuti sem ni habis..konon2 nak cuci mata laa tengok pemandangan kampung ni..tetiba je...
...............................
..................
.....................................
............
MAK..................................SIAT
.........
....................
.........
gila kau!!betul2 aku cuci mata..kau jangan ingat aku tengok orang buat projek kat semak tuuu..takkk okieee...haish..jijik betul bila aku teringat pasal ni..


kau mesti penah tengok mamat ni kan..ala yang selalu seksi dalam tibi tuh..aku selalu tengok die kat tibi..seksi gila uoollss (sambil buat muka gatal)..dia suka beno pakai spender je..haha..jangan salah kan mata kau yang tengok okiee..sape suruh dia pakai macam tu..

petang tadi mamat ni lah aku jumpa..eh..klon dia kot..aku tak tahu lah orang yang aku jumpa tu baru lepas mandi kat kolam renang mane..setahu aku kat kampung aku tu parit ngan sungai je yang ada..syok gila uoollss mandi kat sungai kampung aku..orang kampung kata *nguber*

aku rasa mamat yg aku nampak petang tadi tuh dah buang tabiat kot..gila betol dia dok pakai macam danial bego ni..pakai spender je kau tahu..bukan salah aku okiee sebab tertengok dia macam tu..dia lupa ke dia tu duduk kat kampung..gila betul pakai macam tu je..ntah dia baru lepas berenang kat mana pun aku tak tahu laa..boleh ke dia dok tenang jalan kat depan rumah dia pakai spender je..kalau mamat tu badan macam danial bego yang berketul2 tu tak pe gak..ni..haiiiyooo...dah la gemok..perot boroi gila plak tu!!..kalau budak kecik tak pe gak..ni dah berumur..dah boleh kawin..eh..dah kawin kot..eh..ahhh..entah laaa

SANGAT JIJIK KAU TAHU!!!!
buekkkkkkkk.....bueekkkkk...bueekkkkkk



0 0 orang balas surat: