Tuesday 11 January 2011

BILA SAKIT

assalamualaikum
dah pukul 11.14 ni nak cakap selamat pagi ke selamat tengah hari ye??
ahh . mane2 pon boleh kan . bangun tido sangat lambat tadi . lepas solat subuh tadi telan dadah banyak sangat kot smpai tidor pon dah overdos . kalau takde yang ketok pintu bilik ni agaknye memang tak bangun2 lagi sampai sekarang . haishh kalau aku tahu nak sakit , memang aku taknak balik UiTM ni lah .
bila sakit2 macam ni macam2 kerenah kan . dah lah sakit,kene pulak menapak pegi penawar (klinik kat UiTM)yang jauh sangat tu . lepas tu naik bilik yang kat tingkat 3 ni . owhh sangat menguji kekuatan dalam diri ni . nasib dapat MC dari doktor , kalau tak memang aku ponteng kelas lah .


selalu kalau kat rumah bila sakit2 macam ni , ibu yang dok risau bawak pegi klinik . ibu suka bising suruh makan ubat sebab aku memang anti makan ubat . ibu masak makanan yang orang sakit boleh nak telan .

tapi..tapi..tapi.. bila dah duduk sendiri macam ni . dah jauh dari ibu . kena belajar buat semua sendiri . kena pegi klinik sendiri sebab nak MC!!tak larat nak jalan pegi kelas yang jauh2 tu . kena makan ubat bila sampai masa sebab nak cepat baik , tak tahan sakit2 macam ni . kena pegi sendiri toilet basah kan tuala letak kat dahi (tak kan nak suruh roomate lak kan . penat dorang) . nak seseorang sentiasa ada kat sisi (walau roomate and classmate datang tengok tanya dah okie ke belom)

haishh . dah sakit2 pon boleh buat entry lagi kan .(bosan weyhh baring je tak tahu nak buat ape) . doktor kate dalam badan aku banyak kuman2 jahat , kena makan ubat sampai habis (pandai eh doktor ni nak mengayat biar aku makan ubat ) . tapi encik doktor , saye ni tak batok pon pahal lah kau bagi aku ubat batok!!
dahlah . babai .



0 0 orang balas surat: