Friday, 4 February 2011

MAKHLUK TUHAN PALING SEKSI

aku makhluk tuhan yang terindah yang paling seksi . auw . tajuk belog yang terhangat kat pasaran *perasan* . tak payah nak teruja sangat eh . alah , cite aku ni tak de lah sepoyo tajuk belog tu .

eh . eh . uols kat umah bela binatang ape ek ? mesti kucing kan . sape je yang takde kucing kan . lagi2 orang kampung macam aku ni . kucing kat umah ni dah macam boleh bukak zoo . dah macam2 name merepek kucing aku ni . ekceli kan , aku bukan nak cite pasal kucing2 aku . aku nak cite pasal anak monyet aku , eh bukan anak berok . eh . ntah lah , same je kot .



*sorok muka . ingat kau kacak ke weh*

nama : emeng
jantina : lelaki . eh jantan 
umor : 1 taun kot
hobi : serakkan belakang umah
tempat lahir : dalam perangkap landak (abah aku jumpe kat situ)
habitat : belakang umah
kelebihan : pandai mandi sendiri :)



*susah beno aku nak amek gamba muka mamat ni*

cepat gila dia dah besa . dulu kecik je aku jumpa . emeng ni kan nakal dia memang tahap dewa . sapu lah bersih macam mana sekali pun , mesti ada sampah yang emeng ni kutip . rasa macam nak lempang laju2 je si emeng ni . bila terlepas je , emeng suka masuk rumah . bila nampak sofa , emeng lompat2 atas sofa tu dah macam katak . jakon gila weh mamat ni !



*ayah aku bagi makan kat ayam . emeng pun nak jugak*

kau bagi lah dia makan banyak mana sekali pun , emeng ni tetap habis kan . aku tak tahu lah perot mamat ni jenis hape . memang tak tahu erti kenyang . pantang nampak orang makan depan dia , mesti dia hulur tangan mintak gak . bila dah dapat makanan tu, sombong gila ! macam lah orang nak mintak makanan dia .



*sombong yang amat*


*konon seksi lah baring macam ni*

bila sampai time manja dia ni , peh tak payah suruh dia pandai datang lepas tu baring depan kita . saja lah tu mintak di belai . kadang2 tu sampai tido mamat ni kena belai . emeng ni pun kenal tuan dia . kalau ada orang datang umah je ,lepas tu tengok dia ,memang gaya dah macam nak terkam orang lah . tak paham betol aku ngan mamat ni .

tak susah la jaga emeng ni . bagi makan je . mandi pun , dia pandai mandi sendiri . sedia kan kolam je untunk emeng mandi . uols pon boleh bela gak . tengok zakuan adha tu , siap pakai kan baju ag kat monyet dia . kan bagus kalau emeng boleh pakai baju . bukan nya tak boleh , mamat ni dah lah nakal yang amat . habis koyak2 lak baju dia nanti .





2 0 orang balas surat:

Cik Eliza [Reply to comment]

comel sey ! hahahahahaa !

;D

i like !

AININ SURAYA [Reply to comment]

budak tecik
nak kawan ngan emeng ke ?
dah sama kecik ni . HAHA :D