Friday 4 February 2011

SEJARAH TERCIPTA . wahh =.=

nama aku AININ SURAYA . waris tunggal PUTERI GUNUNG LEDANG *tipu* . lame eh tak hapdet blog neh ? dah bersarang aku tengok . penat aku kemas *lap peluh* . habok sedot pakai vacum pon sampai tebakar vacum tu *konon2 banyak lah sangat habok tu* . lepas tu kejo lipas yang buat disko kat blog aku ni *tipu lagi* tembak labah2 yang buat sarang kat blog ni guna senapang gajah *tipu lagi dan lagi* . hehe . kesian weh anak berok aku tu *ye aku tau tu hamster* , dah lame aku abaikan dia . tak bagi dia makan . taik dia , ya ampun banyak gila dah keras macam batu . kesian-kesian . nak anto pegi ospital , duit PTPTN tak masuk lagi . apakan daya , bagai melukut di tepi gantang lah jawap nye *takde kene mengena pon*

okie . lupakan blog yang besarang tu . dah bersih wangi cun melecun pon . dah sembo pon duna guna pebris tu *sumpah wangi* . ekceli kan , mood nak hapdet blog baru menguasai diri . kutu rajin dah datang hinggap lah kot .

tahun 2011 ni kan . dah macam taun cipta rekod . eh bukan , tahun ubah diri pada yang lebih sihat .dulu bukan aku tak sihat , nak cakap pun susuh lah . rekod ape aku cipta ? jeng . jeng . jeng .

aku dah berjaya kalah kan sazali samad weh *auta jangan caye*


*konon seksi lah buat bibir macam tu . sumpah hodoh*

uols tahu ?? memang lah tak tahu sebab kau tak cita lagi . yelah2 . ekceli kan , aku tak penah weh pakai tudung . maksud aku tudung yang 4 segi tu . selalu pakai shawl je . nak pakai tudung tu , malas weh nak gosok . lagi pon aku tak reti nak lipat2 ni . memang muka dah macam jembalang tanah la bila pakai tudung . senget sana sini . tapi kan , tahun ni tetiba je taufiq and hidayah anak mak limah kedai lempeng tu datang . ntah mimpi ape lah aku tetiba pegi ketok bilik jiha bahar nak pinjam tundung pink . aku pegi kelas pakai tudung, bukan shawl macam selalu tu *pengsan* . tapi dalam kelas , memang hampeh lah . tangan memang dok betol kan tudung tu je . haish =.= 


*aku pun tak tahu la sejak bila aku ade penyakit bibir macam tu*

hari tu kan . dengan tiba-tiba aku amat lah semangat nak pegi jogging kat UiTM ni . biasa kalau kawan2 ajak aku memang malas nak mati . tido lagi best weh dari jogging tu . tapi hari tu siap boleh lari pusing UiTM tu 2 kali . peh bangga weh *hidung kembang* .


*saya ulat buku  (meluat . bagi penampar)*

sem ni , lepas solat subuh mesti tak tido walaupun kelas pukul 10a.m . gigih tahan mata walau ngantok yang amat . lepas tu kan . 1 jam sebelom nak pegi kelas aku dah mandi ,kalau sem lepas 30 minit sebelum kelas baru aku bangun      and mandi . semangat betol sem ni nak pegi kelas . kalau tak , muka ni je yang selalu datang lambat . tak pe , amek berkat weh . nak dekan sem ni !!


aku pun sekarang balik UiTM sendiri . takde lagi tukang hantar . first time hari tu aku balik sendiri . seram gila kot . rasa macam ada perogol bersiri ikot pulak . haish =.= aku kan dah besar . mesti lah kena belajar berdikari .ekceli banyak lagi cite . tapi panjang sangat lah . bosan pulak uols baca .




dahlah . nak pegi main kerengga bawah pokok . babai






p/s : tadi kan . bau hangit gila . aku ingat lappy aku yang bau yela 24 jam guna mana tak hangit . cepat2 aku turn off lappy . tapi rupanya ibu aku masak kuih sampai hangit . citttt!!! *tertipu*








0 0 orang balas surat: