Thursday 31 March 2011

DINNER DIBA

awal awal nye tak nak pegi dinner ni . yelah sebab tiket dinner pun dah habis . lepas tu takde artis yang datang pun *dimand gile !!* . 

tengak syok mandi dalam toilet tetiba dayah jerit jerit masuk toilet panggil aku . ade ke dia ajak pegi dinner . dah pukul 8 kot . ape lagi , mandi punya lah laju sebab nak cepat . dah lah dinner buat kat dewan yang nun jauh kat sana tu . citt , luntur mekap aku =.="


dengan penuh serabai nye datang lah dinner yang dah start lama ni . badan dah berpeluh peluh jalan nak ke sini . haishhh !!



gha bahar sentiasa dengan muslimah dia . akan ku jejak langkahmu gha bahar . as kau memang sangat cun lah "tunjuk ajar ku sifu" . and aku paling paling tak puas hati dengan si dayah ni . kau amek kaler pink aku !! cittt!!


classmates aku yang cun cun . yang tak pernah mekap pegi kelas pun pakai mekap untuk dinner ni . wehh siyess korang cantek =)


malam ni aku dapat gelaran princess of the nigth *sumpah aku tipu* . aku hanya dapat perut yang boncet sebab melantak semau makanan atas meja ni . aku tolong makan kan untuk roomates aku yang kebulur dalam bilik tu .HAHA

dinner sem ni tak best lah *jahat mulut* . tunggu aku part 6 nanti lah baru rasa best kot . sebab pe?? sebab nama aku akan di umum kan sebab dapat DL (insyaallah , amin ) . and yang paling best sebab part 6 mesti lah di rai kan . kitorabng kan dah last . eh eh bakal junior junior aku , sedia kan yang best best untuk aku masa aku part 6 nanti eh . jangan korang bagi bunga mawar sudah . kompom kompon aku dok bersin bersin dalam dewan tu =)


0 0 orang balas surat: