Sunday 20 March 2011

SKOP PRODUCTION DATANG MELAMAR =)

sebab aku telalu bebakat untuk belakon lagi hebat dari pelakon cite khurafat tu ! (ye muntah lah korang =.=") aku cakap semua tak nak caye . ye ye aku tau korang semua tak caye aku boleh jadi pelakon kan kan . baiklah aku tak nak tipu ! ekceli memang mimpilah skop production tu nak melamar aku jadi pelakon dorang . membazir fuluz je . masuk panggung pun belum tentu ade yang tengok , tak pun memang tak dapat nak di tayangkan . rehda =,=

tapi wehh . ni memang aku tak tipu . ape tipu tipu ? tak baik tau ! nanti Allah marah .  aiyooo takot =.= . okiee real story okie . betol betol ni !! ekceli aku kena buat asigment untuk subjek marketing . kena buat iklan tentang soft drink . what the Frong ??!!!(ishhh . tak baik mencarut di sini ye) . aku mane lah reti nak buat benda kejadah haram ni wehh . tapi memang tak boleh nak buat apa lah kan . kena buat jugak . kalau tak , memang repeat lah subjek ni sem depan . tak nak aku repeat !! 

meh aku kenal kan kat korang semua pelakon pelakon utama untuk buat iklan ni . hanyak 3 hari je pengambaran nya okie . di ulangi , 3 hari !!


haa . ni pelakon utama (tak payah kau nak menganjing sangat weh) . kau tak payah buat buat tak kenal . ni memang aku . yes ! aku !



ni zamel . orang kuat nak buat iklan ni . dia lah tukang design botol . tukang carik idea . tukang marah kitorang sebab tak datang suting , sampai si dayah and jiha takot gila nak cakap kat dia . terbaik lah wehh =)



apa ? hensem ? opss dah berpunya okie . mamat ni nama dia shafiq . tapi coursemates semua panggil dia green day . alah yang nyanyi lagu 21 gun tuh . aku pun tak faham lah part mana muka diorang yang sama =.=



cantik spek mata =) opkos lah . spek mata aku . tak faham aku pesal tah si dayah ni suka bebeno pinjam spek mata aku . padahal power dia lagi tinggi dari aku . =,=" . dayah ni orang kuat untuk habis kan air . tiap kali nak suting iklan mesti kena isi air sebab si dayah ni suka bena menghabis kan air tu .



alala . comel nye jiha baha ni . kecik je . baiklah . tugas penting jiha ialah inform kat kitorang semua bila nak siapkan iklan tu .  kira PA gak lah kan . HAHA . lagi satu , jiha lah si tukang beli air untuk isi balik air yang dah habis tu . bagus . good job jiha!!


aku ingat nak belakon ni senang je. alah , macam makan kacang tu . senang je kan . tapi . gila susah wehh . sumpah aku tak tipu . punya lah ulang banyak kali sebab tak jadi macam yang kitorang nak . yang malu nye jangan cakap lah . memang tak bole bla !! 

papepun . Alhamdulillah . tugas kitorang ber5 ni dah habis . dah lah seminggu lagi iklan tu nak ditayang kan baru kitorang start nak buat semua ni . (padan muka !!) . 10 mac dah di tayang kan iklan tu . and kitorang present kan sekali tentang soft drink yang syarikat kitorang hasil kan (syarikat sendiri wehh!!) . tapi malang nya , lecture tak puas hati . eh eh . bukan tak puas hati dengan keje kitorang okie . tapi tak puas hati dengan satu kelas punya present . sebab cara kitorang present tak dapat yakin kan pembeli nak beli soft drink kitorang . ishh penat je aku pakai kebaya sebab nak present !!





soft drink : sarsaparilla (sarsi + vanilla)
concept: cheer drink
target market : all generation can drink it
price : RM 2.50
company : cherry sdn.bhd


17 mac kitorang present untuk kali yang ke dua . Alhamdulillah . lecture puas hati . tapi , belum sampai sini je . iklan ni ni tanding kan dalam kelas . yang the best akan wakil kelas and bertangding dalam course pulak . lepas tu ada lagi ! last sekali di tanding kan kat dalam U pulak . ishh . takot wehh . ni markah untuk final exam . mintak mintak group aku terpilih lah untuk wakil kelas . lepas tu wakil pulak course banking . insyaAllah . good job geng !!


dah lah . nak tido !!


p/s: video iklan kitorang tu nanti aku letak okie =)
p/ss : esok nak gi pusing melaka!!
p/sss :bye encik bintang !! sape suruh tak nak bawak dinda !! =P




0 0 orang balas surat: