Tuesday 15 March 2011

SUKA ! SUKA ! SUKA !

melihat ciptaan Allah itu buat diri kita rasa sangat bersyukur sebab boleh melihat keindahan yang ada dan buat kita terfikir bertapa hebat nya kuasa yang Allah miliki sebab ciptakan sesuatu yang sangat indah . dulu masa kecik kecik suka tengok bintang sebab nak tunggu taik bintang jatuh (erkk..taik kah?? =.=") . aku ingat lagi kawan kawan cakap , kalau nampak taik bintang cepat cepatlah buat hajat . sure lah hajat tercapai . tapi !! aku kena tipu wehh . otak kanak kanak rebina betol!!




aku suka tengok bintang . suka ! suka ! suka ! lagi lagi bila otak tengak serabut . bila tengok bintang rasa tenang sangat dan boleh buat aku tersenyum walau hati rasa dah macam hampeh =,= . kadang kadang kalau tengah bosan , aku kira bintang kat langit tu sampai "MATH ERROR" haha . 



kalaulah aku ada banyak duit (insyaAllah) , aku nak beli teleskop !! malam malam boleh lah aku tengok bintang dengan dekat !! (angan angan mat jenin) . bestnya kalau dapat macam tu . 


"kalau kita rindukan seseorang itu , pandanglah pada bintang paling terang . percayalah bahawa orang yang kita rindui itu juga pandang pada bintang yang sama (agaknya lah . ayat dalam novel . HAHA)"






0 0 orang balas surat: