Monday 2 May 2011

HEY . I'M AININ SURAYA DIB PART 3 =)

alhamdulillah . hoyyeehhh !! (lompat bintang)
malam tadi baru sampai rumah lepas penat perah otak final exam . dah lah paper aku yang paling last sekali dalam diploma ni . ciitt . paper tutup pagar nama nya !!macam tak caye aku dah habis sem 2 ni . rasa macam baru semalam je aku angkat bag banyak banyak pegi daftar jadik student UiTM . haisshh . masa sangat cepat berlalu . makin dewasa =)

sem ni study sangat banyak main main . entah hape hape je aku buat . kalau sem lepas memang rajin gila ah study . yelah dulu ade yang selalu teman study . sekarang bila dah hilang orang tu , padan muka aku . dah tak reti nak belajar buat semua sendiri . cittt !!! =.=

benda yang lepas biar lah berlalu . sape yang nak semua tu berlaku kan (=
sekarang sekarang sekarang . hey world !!!

AININ SURAYA NOW DIPLOMA IN BANKING PART 3!!!

wahai junior junior ku . siap korang !! aku buli balik !! kahkahkah

eh eh eh . setan mena yang dok hasut cakap macam ni haaa ??!! tak baik ye kawan kawan main buli buli ni . jangan risau junior junior ku . aku kaka senior yang paling baik =)




0 0 orang balas surat: