Friday, 6 May 2011

PETUA MENGURUSKAN BADAN

cepat cepat pegi amek pen dengan kertas . tulis semua petua petua kurus kan badan yang aku nak kongsi ni . semua orang mampu buat . jangan risau =)

okie . orang kate tak baik kedekut ilmu . apa yang kita ada kena lah kongsi dengan semua orang . bila diorang guna ilmu yang kita ade mesti lah kita akan dapat pahala . hehe



ni lah model yang berjaya munguruskan berat badan nya =)

apa yang korang perlu buat ? senang je

1 . makan satu pinggan nasi yang menggunung banyak nya . macam gaya orang dah tak makan 40 hari . ibu aku tekejut bila aku tunjuk kuantiti yang aku makan kat uitm . gila banyak!!
2 . bila perot dah kenyang , mata mesti lah berat kan . ape lagi , terus je serang tilam korang tu . masa untuk tidor
3 . minum air masak banyak-banyak  . lepas tu kau mesti kencing dengan banyak nya . selalu nya aku jarang buat waktu malam sebab takut nak pegi toilet sorang sorang .
4 . aku selalu pasang niat nak joging je . buat penat lah kalau kau jonging betol betol tu .
5 . kalau kelua pegi mana mana mesti makan McD atau KFC . wajib !!

cukup lah 4 petua ni je . memang ni yang aku amalkan sepanjang aku study dekat uitm tu . nak beli minum minuman yang boleh buat kurus tu bukan nya aku ade duit sangat . baik aku simpan duit tu buat masa depan . HAHA 


p/s:balik cuti sem ni , kawan kawan semua tanya kenapa aku kurus 
p/ss: pegi sekolah semalam cikgu pun tanya kenapa aku kurus . cikgu bunga sampai nak histeria tanya pasal ni . HAHA
p/ss : wehhh . aku ni gemok!! korang semua ni dah kenape ??!=.="


1 0 orang balas surat:

Cik Eliza [Reply to comment]

haha, petua nie x bagus , shuhhh~ shuuuhh~ hahaha!