Monday 29 August 2011

Duit Raya Please

saya AININ SURAYA . baru berumur 9 tahun .masih lagik kanak-kanak rebina . tidak matang lagi . awak harus bagi duit raya kat saya sebab saya seorang budak yang superb comel *ok bagi penampar cepat*


oh hye bloger . and hye juga untuk stalker :) 


esok nak raya kan . horeyyyy !!! *lompat bintang* . emm.. apa lagi yang tak siap ye ?

                       (/) baju raya dah beli
                       (/) kasut raya pakai taun lepas punya *jimat disini*
                       (/) kuih raya dah belambak 
                       (/) rumah dah kemas
                       (/) langsir dah pasang
                       (x) duit raya..erkk ??


ok bab sattle  kan duit raya ni yang memang aku menyampah . tengah sedap baring tetiba dah di turunkan mandat isi duit raya dalam sampul . ahh memang   menguji kesabaran mata dan tangan (eh..eh..)


dulu masa kecik-kecik , suka buat keje ni sebab au tahu nanti aku boleh dapat duit raya yang superb banyak . lepas tu boleh lah beli choki-choki dekat kedai Pakcik Atan tu.

tapi bila dah besar macam ni . ciss !! buat keje ni yang paling aku menyampah . dah lah nanti tak dapt duit raya . patut nya budak kecik-kecik ni jangan bagi duit banyak . nanati habis di buat beli choki-choki . orang besar macam ak ni yang patut dapat duit raya banyak sebab nanti nak simpan dalam tabung buluh buat bayar duit PTPTN . kehkeh .


orang beri , kita terima . orang tak beri , kita mintak jugak . Haha . takpe-takpe . malam ni nak mimpi doremon and mintak doremon jadik kan AININ SURAYA ni kembali berumur 9 tahun sampai habis cuti raya ni . nanti sebelum balik Uni , mintak doremon jadikan aku yang asal semula . aku nak jadik budak yang comel dan di gilai oleh pakcik-pakcik untuk di jadikan menantu bila dah besar nanti . kehkeh =.= 


"Duit Raya Please ^__^"

okBhai