Saturday 27 August 2011

Adik Aku Supper Dupper Erkkk =.="

hye blogger . hye stalker .


dah siap pesiapan raya ? baju bape pasang dah uall beli . kasut macam mana yang uall pilih ? rambut pulak gaya ape yang uall potong ? semangat betul  nak raya ye . aku dah besar macam ni , semangat nak raya biasa biasa je . lagi lagi lagik bila dah tak dapat duit raya =.=


raya ni dah niat nak lari dari kaler pink . nak cari warna lain pulok . walau dalam hati dah berontak tetap jugak nak kaler pink . ngeee (^__^) . sampai je rumah , kaka gemok dah ajak pegi shopping . hey kaka , tak tahu ke adek kau ni penat . baru je sampai rumah kau dah nak dera ikot kau pegi shopping .


  
first time keluar pakai pashmina . sebab shopping kat tempat yang cool kentang . walaupun boypren akan cakap "sayang , u lagi cantik pakai shawl, tak sesuai lah pakai pashmina ni" =.= (oh tipu saja) . dialog rekaan semata-mata . cool stalker . jangan gelabah . 



keluar shopping sebab di paksa ibu untuk bawak budak kecik ni . banyak betul cekadak budak ni . nak patah kaki aku layan dia . barang dia dari A to Z kena carik . kasut nak ikut selera dia . baju tak nak macam tu , nak yang macam ni . sumpah penat . pinggang dah rasa macam nak patah . 


bukan setakat tu je . nampak pulak badot ni dah sebok dia merengek rengek nak belon . haishh . nampak aku sumbat dia dalam troli tu ? haa senang keje nak angkut dia . tak payah nak dengar dia asyik cakap penat nak jalan . ehh ingat kaki aku ni tak penat ke sayang oii . 


see . belon kat tangan tu lah yang dia sebok nak sangat dari badot tadik . lepas tu boleh pulak buat kedai macam rumah sendiri . suka suka hati dia je nak baring  macam tu . haishh .  


aku rasa macam nak masuk sekali dalam troli and suruh kaka gemok aku yang tolak . kaki dah tak larat nak jalan . agak-agak ape yang orang dekat situ akan cakap ye ? tehee . oh , baju raya pun aku tak beli lagi . takde semangat nak raya . cuti raya kejap sangat lepas tu dah kena balik UiTM .

0 0 orang balas surat: