Sunday 25 September 2011

Happy Graduation Day Sistahh

awal-awal lagik dah berangan nak pegi konvo kaka gemok aku ni . tapi bila tengok-tengok jadual , nampak nya kedaan sangat kejam pada aku . aku ade paper hari ni!!! cisss !! 


dulu kau jeles tengok kawan-kawan kau semua dah masuk uni tapi kau pakai lagik baju sekolah . kawan-kawan kau semua relax pegi kelas pukul 8 ,kau pagi-pagi dah bangun nak pegi sekolah . kau masih lagik ade kat bangku sekolah sedang kan kawan-kawan kau yang lain dah ade kat menara gading tu . kau sikit pun tak malu sebab amek form 6 . yelah orang ramai pandang sebelah mata je budak-budak yang sambung form six tu . tapi kau cool kentang , aku tahu kau nak sangat masuk uni , tapi rezeki tak pihak pada kau . sebab kau nak belaja jugak , kau amek STPM .




bila dah habis STPM , kau dapat sambung belaja kat UKM . see kaka , kau dapat masuk uni gak macam kawan-kawan kau yang lain . tapi aku tak ikot hantar kau sebab masa tu kena jaga arwah atok . bila kat UKM tuh , kau asyik balik rumah aje . pantang takde kelas, kau terus cabut balik rumah . macam rumah kau dengan UKM tu jauh nya BATU PAHAT - KLUANG je kan =.=" . aku asyik gelak kan kau je sebab selalu balik rumah . tapi sekarang kau punya perangai tu dah menurun kat aku . baru aku tahu macam mana jauh dari famly kan kaka . so padan muka aku sebab dulu gelak-gelak kan kau . sekarang aku pulang yang asyik nak balik rumah je . oh , home sweet home lah kate kan =)





hari ni kau konvo . kau dah gengam ijazah yang kau nak . betungkus lumus kau belaja sebab nak dapat kan ijazah ni . dengan tak cukup duit nya , bape lah sangat loan yang kau dapat tu kan . yuran dah beribu , nak makan lagik , nak itu lagi , nak ini lagik . sekarang kita susah kaka , nanti akan tiba masa nya kita senang . tapi ingat , bila kau dah kaya nanti jangan lupa dekat ibu abah yang penat-penat carik duit nak sekolah kan kita . kau lupa , aku tembak kau pakai senapang gajah !




a big congratulation for you dear sistahhh . happy graduation day . im really proud of you kaka *tabik spring spring spring* . sorry coz not being there for ur biggest event in ur life sebab aku ade paper lah pulak . tapi before aku masuk dewan exam , aku dah call ibu untuk mencari dirimu . kahkah . nampaknya tak beseri lah gamba konvo kau sebab aku si cantik manis  tak hade *harus lah memuji diri sendiri* . next 2 years turn aku pulak . aku tak nak bunga , nanti habis bersin bersin . kau bagi aku hadiah DSLR pun dah cukup .tehee~~ 





p/s : sumber gambar , muka buku dot com . gambar pre-konvo . oh gambar konvo yang betol-betol belum di ambik lagi =)

0 0 orang balas surat: