Wednesday 5 October 2011

Gemok a.k.a Obesiti



rasa nightmare kejap bila berat naek lagik 1 kilo . tapi aku rasa timbang rehan tu yang dah tak betol . atau baju and seluar yang aku pakai tu over load sangat =.=" .(nak salah kan sape lagikk)


okie kita check list makan aku tiap-tiap hari .


sarapan pagi . omputih cakap breakfast  :
--> secawan nesvista perisa madu yang di amek around 11 a.m (apakah breakfast waktu macam neh ?) . tapi bila hari kelas , tak pernah aku nak sarapan . bangun pagi, capai tuala terus pegi mandi and siap-siap pegi kelas =)


makan tengahari :
--> habis kelas terus jalan laju-laju pegi beli makanan kat kadai lalat bawah kolej . oh why lalat ? sebab kedai tu banyaaakkkkk lalat ! lauk wajib is ayam goreng atau ikan keli sambal . tu je yang boleh di terima tekak . nasik pulak aku amek dalam kuantiti yang superb banyak . sumpah banyak gila nasi yang aku amek . if tengok gegirl lain makan , sumpah aku punyak dah banyak . kalau kat rumah , boleh dua kali makan =.= . bila perot dah kenyang , tepok-tepok bantal and tidur =)


makan malam a.k.a dinner :
--> burge double special daging . sebab kan terlalu obses dengan double cheese McD and nak delivery lambat , so sampai kan hajat perot aku ni dengan makan burge neh =) . baru lah dapat setadi dengan gagah nya (mata dah berat je) .


perlu aku tuka cara makan ni tak?  yesss perlu ! sebelom jadik gemok macam gambaq kat atas tu ! 


kbhai