Friday 7 October 2011

Hanis Zalikha


salam blogger . salam juga untuk stalker cantik manis =)
tengah hari jumaat dekat Batu Pahat sangat panas owh . pemanasan global yang semakin menggila (asemen hari tu)


korang teringin nak jadik model tak ? aku selalu nampak Hanis Zalikha dekat uitm . kelas hari khamis petang , sebelah kelas dengan Hanis Zalikha . terserempak dekat fakulti . oh maybe sebab ex-senior bilik dayah tu bff si Hanis kot . sebab tu aku boleh selalu nampak Hanis . okie cool kentang je nampak Hanis . takde lah nak datang jumpa and said "i nak snap pic dengan u" . ahh malas nak macam tu . pegi pasar tiap selasa pun nampak Hanis , tapi nak suruh aku buat ape ? aku tak nak jadik macam student pempuan lain tu , ok sumpah Hanis Zalikha tu cantik ! even dia sangat polular tapi bab setadi memang superb . every sem dekan . fine ! macam mana lah Hanis setadi ? (teropong bilik hanis dekat kolej suluk belingkung) kehkeh . sem depan dah tak jumpa Hanis sebab dia dah habis setadi =.="



ekceli entri takde kaitan dengan Hanis Zalikha pun . aku cuma terasa macam best je jadik model . tapi redha je sebab tinggi tak mengizinkan Y.Y . tapi kalau untuk jadik model terpaling hantu , aku sangat layak . kau tak pecaya ?
.
.
.
.
.
cuba tengok
.
.
.
.
.
.
.
.
model antaranbangsa yang paling sibet =.= "










jangan salah kan ibu yang mengandung kalau muka kau hantu ! tak reti langsung nak jadi gadis melayu yang manis-manis ayu . hahahai . sejuk perut ibu mengandung kalau tengok aku ni sopan je . ni ..... haishhh.. ibu tanya "tak boleh ke amek gamba tu buat muka model" . eh macam mana ye nak buat muka macam tu . tak manis ke aku buat muka macam ni . apa sebab ye ? 

 mungkin sebab
.
.
.
.
.
.
.
.


see . aku dah terdidik buat muka hantu ni dari kecik lagi . nak salah kan sapaaa ?! okie salah kan diri sendiri . kawan-kawan semua tension sebab gamba selalu rosak sebab muka aku yang superb hantu . Hanis Zalikha pless ajar aku buat muka cantik-cantik =)


0 0 orang balas surat: