Friday 28 October 2011

Jom Kembali Ke Sekolah

assalamualaikum . dua hari tak jenguk belog . sebok berdating dengan gelpren kecintaan . masa yang ada harus di manfaatkan kebaiknya . 

pagi jumaat yang sebok . kemas rumah , mop lantai , basuh baju , oh masak kejap lagik . susah jugak jadik suri rumah tangga =='


zaman sekolah dulu memang paling ohsem . rindu sangat dengan zaman ni . dulu masa zaman ni tak sabar nak habis sekolah . tapi baru dua tahun habis sekolah dah rindu dengan zaman ni =.="

nak tahu apa yang aku rindu ?

--> opkos lah PAKAI BAJU sekolah . rindu nak pakai baju ni . dekat uni ,bantai je nak pakai baju apa janji ikut sahsiahnya . apa sahsiah tu ? macam undang-undang jugak lah . ohh sem 3 aku dah capai apa yang aku nak . apa dia ? emm aku just nak pakai baju kurung pegi kelas . full week pagi kelas pakai baju kurung okie . sepanjang sem ! yes aku capai . and sem depan nak terus kan apa yang aku dah buat =)

--> aku rindu nak jadik MC tiap kali perhimpunan hari isnin . boleh pegang mekropon , cakap dengan gaya macam nak umumkan esok pose .hikhik

--> kawan-kawan kat sekolah dulu sanggaat ramai . rindu nak gosip-gosip ngan dorang . rindu nak gadoh-gadoh ngan dorang .kawan ramai maybe sebab aku duduk dekat hostel . and maybe jugak sebab nick name aku kat hostel tu GAGAH . ok sumpah sampai sekarang aku tak tau mane datang nama GAGAH tu =="

--> rindu nak tido dalam kelas . habit aku memang suka tido dalam kelas . tapi bila kat uni ni , tak rasa pun nak terus kan habit tu . maybe enviroment dah lain .

--> masuk makmal sains buat kajian memacam . buat kajian kimia paling best sebab main cecampur segala benda . hahai rindunyaaa . sekarang pegang calculator je lah =="

banyak benda yang aku rindu . kalau nak senaraikan semua nya memang tak habis sampai esok . rindu nak balik sekolah sebab ade someone yang selalu tunggu depan pintu pagar sekolah .  now semua dah beza , memang aku lebih matang tapi keadaan dah berubah . and tak mungkin dapat ulang balik semua tu .

6 0 orang balas surat:

Eliza Sulaiman [Reply to comment]

baju kita samaaaaaaaa!!!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine [Reply to comment]

aku rindu nak ponteng sekolah n main kejar2 ngan warden asrama pada waktu tengah malam.....hehehe.

AININ SURAYA [Reply to comment]

@Cik Eliza : sekolah kite sama . kehkeh =P

AININ SURAYA [Reply to comment]

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine : kau takde waktu lain ke nak ajak warden kau main kejar2 ? hahai

aamalinaazman [Reply to comment]

kekekee

qudus jek muke time sekolah ye
hehehe

beskan alam sekolah
the most memorable la kan =]



p/s: comment ni kalo ubah setting pop up lagi best nak komen =]

AININ SURAYA [Reply to comment]

@aimie amalina : sekarang dahhh main mekap2 . dah tak kudus . kehkeh . thanx dear =)