Friday 31 December 2010

DAPAT ANAK SEPANTAS KILAT .WAHH!!

dari tadi tak henti2 senyum sorang2
uoolss penah bayangkan macam mane rupa anak2 uols nanti??yelah ikot muka uols ke muka ehem2 uols tu . 

tadi terbace seruan ni buat anak jom!!(poyo beno seruan dia)..wahh . dekat tenet pon boleh buat anak ekk . semudah tabong uji . tak payah uoolss nak tunngu 9 bulan 10 hari nak nengok rupa baby uoolss tu . tak payah nak meneran ke belah2 perot ke semata2 nak keluar kan baby tu . aku pon bekobar2 nak buat anak . nak tunggu anak sendiri kena tunggu 7 taun lagi .

godek punya godek . maka terhasil lah anak express aku ni


* hidung ngan mata juling aku*


* kening and rambot aku *


* kening aku *


* hidung and bibir aku *


* ni mata aku *


* bibir aku *


* ni aku tak tahu *


* bibir aku *

wahh . teruja tengok hasil anak tanpa perlu penat lelah nak lahir kan nya . tak payah nak tunggu pecantuman sperm and ovum tu untuk hasil kan baby yang comel sedunia ni . uols just upload gambaq uols ngan ehem2 uols tu pastu ikot lah pe yang benda tu suruh . uols yang nak trai tu pegi sini .  



dah la . nak buat enrti taun baru lak .

0 0 orang balas surat: