Friday 31 December 2010

Sahabat & Kawan : Part 2

kalau ingat kan benda yang dah lepas tu semua..aku boleh masuk tanjung rambutan!!.bukan senang nak bangun dari jatuh..jatuh tu sakit kan(who doesn't kan)..

cuti sem aku tinggal dua hari lagi nak habis..nanti bila dah kembali menggila dengan kelas,test and macam2 lagi program yang biasanya aku terpakse merelakan diri untuk join even tu..haish..cuti sem aku punya lah lama..tapi langsung tak hargai cuti tu..nak buat macam mana kalau skandal aku tak cuti lagi..bila cuti aku dah nak habis,baru skandal aku ni dapat cuti..*wahh..skandal bagai lah kan*


*harus akui skandal aku sangat cantik and muka aku memang nak mintak penampo kan!!*

bila dah jauh..baru kita tahu rasa nak hargai peluang yang ada..aku kenal dia sejak zaman tadika lagi..ala zaman kita kenal ABC 123 tu..its mean, dah 13 tahun aku kenal dia..umah pon sekangkang kera je..time duduk kat hostel pun satu dorm..katil sebelah lagi..dengan dia je aku tak ber AKU/KAU bila bercakap..tapi guna KITA/AWAK :)



sekarang nak jumpa dia punya la susah..dah macam nak jumpa PM..yelah masing2 dah ada dunia sendiri kan..dia sebok nak jadi nurse..aku pulak konon2 banker terunggul lah(insyaallah)..cuti sem macam ni je boleh jumpa..ni pon aku yang cuti sem,dia cuti study week..malam2 lepak umah dia..guling2 atas katil dia..gusti ngan haikal adek kecik dia(siap kau bila dah besa nanti , aku cite kau bogel depan aku..haha)


* licin aku makan..nasib baek tulang tu tak boleh nak makan..kalau tak...huhu*

after 6 month barulah aku ngan dia dapat berdating dengan jayanya..tengok movie yang hampeh nak mati tu*haish*..masa tengok movie tu boleh dikatakan semua nengok ngan couple dyeall..okiee..dia kan skandal aku..takpe,kira couple gak kan..haha


* gambaq dalam toilet..harus mengaku *

dulu masa zaman sekolah..aku ngan dia penah janji takkan couple ngan sape2 pon..dah masuk U baru boleh couple, sampai keliling pinggang pun boleh..tapi aku dah miang sangat kan..nak buat macam mana..maaf ye skandal..kite dah mungkir janji ngan awak :P..nanti kite belanja awak melantak howkey.


* puas bila dapat losyen wangi sedunia ngan big apple cheese *



"nanti bila kita kawin awak jadi pengapit kita ye :)"..tujuh tahun lagi okiee aku kawin..jangan pulak time tu kau tengah pregnant..dah mencabar keiman aku untuk dapat baby sepantas kilat yang boleh(gelojoh beno)..

baiklah skandal tersayang..nanti cuti kita dating lagi ye..nanti boleh tengok wayang cite merepek lagi..drive kete sepantas F1..boleh masuk fitting room sama2(wahh)..lepas tu boleh jerit sama2 bila tengok baki duit yang sangat banyak kat ATM(padahal ptptn baru masuk)..teman awk try jeans padahal tak nak beli pon..nanti boleh beli make up banyak2 lepas tu menyesal sebab jumpe yang lagi best..ingat awak , dah ada BF bagi tahu kita okiee..


dah la..nak tido..burung antu dah bising kat luar tu..ish takottt..!!





0 0 orang balas surat: