Thursday 6 January 2011

CEPAT...

Assalamualaikum
dah 6 hari tahun 2010 melabuh kan tirainya..ketinggalan betul aku ni kan..dah 6 hari berlalu baru sebok nak buat entri tahun baru..bukan ape..mood sangat tak stabil waktu tu..yelah mane tak nya,aku dah kena balik UiTM..haishh..sangat bosan duduk sini..tapi aku tak maksud kan bosan tuntut ilmu..ilmu kan penting untuk pesediaan masa depan..am i ryte??

pada aku,tahun 2010 cukup menguji diri aku..terlalu banyak aku belajar tentang sesuatu perkara..ianya sangat mendewasakan aku yang kadang2 ni kalah kan perangai kanak2 renbina .


tahun 2010 aku habis sekolah
tahun 2010 aku dapat result SPM
tahun 2010 aku masuk UiTM
tahun 2010 aku dah pandai masak macam2 lauk
tahun 2010 aku belajar jadi kuat
tahun 2010 aku di uji dengan dugaan yang terlampau maha hebat




aku  hanya nak cakap tahniah untuk diri aku sendiri sebab dah berjaya lalaui tahun 2010 ni dengan gagah perkasanya..

baik blogger2 sekalian..tak lambat lagi kan aku nak cakap SELAMAT TAHUN BARU 2011..

0 0 orang balas surat: