Thursday 6 January 2011

KEMBALI PULANG

ehh..rajin pulak aku nak taip entri hari ni
semangat ni . semangat !!
ape yang kembali pulang??jap2 aku nak tarik nafas sedalam-dalam nya . susah ni nak cakap apa yang kembali pulang nya . huh!! baiklah , ekceli aku dah 6 hari kembali pulang kat UiTM ni haa..masih duduk kat kolej yang sama tapi bilik je yang lain and the best part is , aku dapat roomates yang sama lagi . yeay!!!tak payah lah aku nak susah2 faham kepala orang lain sebab aku memang dah faham otak roomates aku duekok tu . aku juz dapat akak senior baru je . bagus aku suka . tak payah lah aku nak sakit jiwa lagi dok dalam bilik macam sem lepas . bukan tu je , the best best best part is , semua member2 a.k.a classmates aku duduk satu wing ngan aku je . bilik pon sebelah2 je . hari2 nak pegi kelas main jerit je dari bilik "woiii,kau dah siap belom??"(cehh siap nak buat dialong lagi)


ni driver aku mase balik UiTM . sis nadia . dia ni kawan akak aku merangkap senior aku kat Uni tu . kesian aku dera dia suruh dia tolong angkat semua barang aku yang banyak gila bhabhi tu bawak masuk bilik aku yang kt tingkat tiga tu . haha


awal2 masuk memang jalan lengang . tapi dah nak sampai tu ya Allah ,  sesak yang amat!!



"BERHENTI PEMERIKSAAN KESELAMATAN"
eh pakcik UK . kau ingat aku balik sini bawak pestol ke haa ??


pengumuman pengumuman siapa yang punya anak bilang aku aku yang sedang malu pada teman-teman ku kerna cuma diri ku yang tak laku-laku..(ape aku merepek ni seetttaannn)

aku dah jadi senior howkeyh
sila panggil aku kak AIN
ko junior2 aku siap lah . aku buli kau!!

bangga seyh dah jadi senior (padahal baru sem 2) . haha . aku AININ SURAYA student diploma in banking part 2 dah jadi senior!!!yeay (lompat katak) 

0 0 orang balas surat: