Saturday 27 August 2011

Lecturer Aku Kejam !!


sebab aku tak boleh cabut kelas awal awal nak cuti raya . semua orang dah kemas barang barang nak balik raya , aku pulak sebok mengadap buku sebab nak test ngan kuiz . lecturer aku saja je buar kuiz and test last last macam ni . saja tak nak student dia cabut kelas awal . haish =.="

dekat dalam bilik , lappy dah bukak lagu raya je . tanda memberontak nak balik raya ! lagi lagi berontak sebab dah 3 hari aku tak mandi . apa ? selekeh ?   ahh . dah tiga hari uitm ni kemarau air . air ada 1 baldi je nak survive hidup sampai nak balik cuti . air tu lah nak buat gosok gigi + air wuduk + air buat melabur . 3 hari pegi kelas tak mandi . sadis betul .  


beli air botol sebab dah takde langsung air nak di rebus. dah takde air nak di minum =.= .  beli jajan untuk sahur , sambil konon konon nak study . ahh susah nak study kalau makanan dah ade depan mata . 


lebih banyak makan dari study . kesudahan nya masa jawab kuiz , redha je lah dengan apa yang aku jawap . lecturer pun dah tahu yang we all ni jasad je yang ada dekat uni tu tapi rah dah sampai lama kat rumah . home sweet home kan :) naik cuti ni lagi berlambak lambak test . haa padan muka aku =.=

0 0 orang balas surat: